Assassin’s Creed Origins İndir

22

Assassin\’s Creed Origins Full PC indir

Assassin’s Creed Origins 2017 serimizde Antik Mısır’dayız. En önde Gelen Görkemli olduğu kadar entrikalarla dolu bir çağı kapatacak müthiş bir iktidar savaşı yaşanıyor. Suikastçı Kardeşlik Örgütünün köklerine yapacağın bu yolculukta karanlıkta kalmış sırları ve unutulmuş efsaneleri gün yüzüne çıkaracaksın.

KEŞFEDİLECEK BİR ÜLKE
Nil Nehri boyunca seyahat et, pirametlerin gizemlerini açığa çıkar, tehlikeli antik hizipler ve vahşi yaratıklarla dövüşürken bu muazzam ve öngörülemez toprakları keşfet.

HER SEFERDE YENİ BİR HİKAYE
Çeşitli görevler ve sürükleyici hikayelerde, en soylularından en alt tabakadan gelenlere kadar bir çok kuvvetli ve unutulmaz karakterle yolun kesişecek.

SÜRÜKLEYİCİ AKSİYON RPG
Dövüşmenin yepyeni bir yolunu keşfet. Farklı nitelikteki onlarca nadir silahı ele geçir ve kullan. Karmaşık bir ilerleme mekaniği üzerinde yolunu aç, özgün ve kuvvetli düşmanlar karşısında yeteneklerini göster.

TR İLK TORRENTABİ.COM FARKİ İLE ÇIKDI Çıkış Tarihi: 27 Ekim 2017

Assassin’s Creed Origins FRAGMANI SİZLERLE


MİNİMUM:
İşletim Sistemi: Windows 7/8/8.1/10 x64
İşlemci: AMD A8-3850
Bellek: 6 GB RAM
Ekran Kartı: Radeon HD 6850
DirectX: Sürüm 11
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 15 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectX Compatible
ÖNERİLEN:
İşletim Sistemi: Windows 7/8/8.1/10 x64
İşlemci: Intel Core i5-760 / AMD Athlon II X4 645 AM3
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: GeForce GTX 750 Ti / Radeon HD 7770
DirectX: Sürüm 11
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 15 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectX Compatible



279.023
OYUN BILGILERI 5 yıl önce eklendi
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Assassin’s Creed Origins İndir” oyununda 218 Yorum bulunuyor.
  1. Umut Bayır - 7 yıl önce demiş ki:

    ılk defa bı oyuna yorum atıyorum harbıden efsane olmus

  2. ca taşan - 7 yıl önce demiş ki:

    OYUN YÜKLENİYOSA İNDİRİRİM İNDİRENLER LİNKİN HANGİSİ OLDUĞUNU GÖSTERİP CEVAP YAZARSA SEVİNİRİM

  3. Özgün Arı - 7 yıl önce demiş ki:

    ..

  4. Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

    Hocam İndirilmiyor Başka Site Yönlendiriyor

    • Torrent Oyun indir - 7 yıl önce demiş ki:

      Merhaba oyun henüz çıkmadı açıklamaları neden okumuyorsunuz acaba ?

      • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

        Anladım Parodn :)

      • Hakan - 7 yıl önce demiş ki:

        ne zaman çıkar yaaa efso oyun

  5. Melih Esen - 7 yıl önce demiş ki:

    Yalan yalan iş yapmayın ya birde türkçe yama koymuş ulan aptal oyun çıkmadı çıktığında ise o oyunu bitirmeleri gene 2 hafta o sözlerde ezberlemeleri felan derken 2018 kasımda felan çıkar en az

  6. Murat Enes Batur - 7 yıl önce demiş ki:

    böylelerini sikiceksin

  7. Kuzey Fırtınası - 7 yıl önce demiş ki:

    BU SİTEYE HASTAYIM COK SAGLAM OYUNLAR YAPIOLAR İLK BURDA BULUYORUM.SAYGILAR

  8. Samed Arvasi - 7 yıl önce demiş ki:

    oyun çıktı tahmini sitenize düşme süresi ne ?

  9. ibrahim oyan - 7 yıl önce demiş ki:

    evet kesinlikle yalandan yere diğer sitelerden bişey indirmeyin bizzat daha yeni indirip test ettim kurulum dosyası veya hiç bir sey yok

    • Torrent Oyun indir - 7 yıl önce demiş ki:

      Evet oyun henüz çıkmadı çıkınca paylaşıcaz bu sadece bilgilendirme amaclı.

  10. Arif Aver - 7 yıl önce demiş ki:

    beyler repack yada codex bi kırsaydı oyunu 2 gündür bekliyorum bi faliyet yok Wolfenstein II The New Colossus kırdılar ne güzel indirdik oynuyoruz

    • Devrim Karayalçın - 7 yıl önce demiş ki:

      güzel mi indireyim mi o oyunu

      • Arif Aver - 7 yıl önce demiş ki:

        güzel oyun ama 1. serisinide bi göz at konular baglantılı cünkü

  11. Caner Balcılar - 7 yıl önce demiş ki:

    3. gün oldu daha bekliyoruz bir faaliyet yok de haadi beaa.

  12. Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

    Beyler Şuan Denetim Yapiyorum Patlatırsam Kırarsam Atacam Linkleri Sözüm Olsun :)

  13. Koray .K - 7 yıl önce demiş ki:

    selam kardes… evet oynayabilirsin ama ultra veya yüksek zor orta kaliteyle oynarsin :)

  14. Arif Aver - 7 yıl önce demiş ki:

    kardeşim ramın az ekran kartında cok önemli

  15. Arif Aver - 7 yıl önce demiş ki:

    ulan şu oyunu beklediğim kadar hiç kimseyi beklemedim hala yok hala yok :/

    • TC Cenk Esin - 7 yıl önce demiş ki:

      torrentleri mevcut dostum sadece yayın yasagı var diye bekletiyorlar sanırım ama bazı siteler bu yasagı deliyor

      • Arif Aver - 7 yıl önce demiş ki:

        ben bulamadım torrent sitelerini takip ederim aslında yabaancıları özellikle

      • Torrent Oyun indir - 7 yıl önce demiş ki:

        Oyunun cracksiz vs var piyasda geziyor fakat her zaman olduğu gibi cracksiz vs indiren tekrar full vs indiriyor o yüzden full beklemek ve indirmek daha doğru. Biz full vs çıkmadan paylaşmıyoruz kimse madur olmasın diye.

  16. Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

    Cpy da crack dosyası var

  17. Yusuf Bozan - 7 yıl önce demiş ki:

    Emeğe saygı Admin hocam oyun çıktı demi yukarıdaki link oyunun Full versiyon nu demi çık bekledim vallaha :)

    • Torrent Oyun indir - 7 yıl önce demiş ki:

      Merhaba oyun çıkmadı hocam :) beklemede yazıyor bakın okuduysanız eğer açıklamada yazıyor yukarda.

  18. koray demir - 7 yıl önce demiş ki:

    Süper bir oyun çıkınca hemen oynayacağım harbiden beklemedeyiz

  19. GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

    ne zaman çıkacak :((

  20. Nebi Sari - 7 yıl önce demiş ki:

    aynn

  21. Nebi Sari - 7 yıl önce demiş ki:

    bekliyorum ben de

  22. Muhammed Furkan Oyan - 7 yıl önce demiş ki:

    yahu yakında yakında yeter artık kırın şunu

    • serkan aslan - 7 yıl önce demiş ki:

      oyunu bedava oynıcan bide gider mi yapıyorsun :)

  23. GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

    bence bu oyunu beklerken shadow of war ve wolfenstein 2 gömün

    • Arif Aver - 7 yıl önce demiş ki:

      bitti ikiside :d

      • GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

        ne kadar hızlısın :D

        • Arif Aver - 7 yıl önce demiş ki:

          zaman çok napalım call of duty filan bekliyoruz artık napalım bunu geleceği yok

  24. Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

    Ne oyunmuş be bi kıramadılar gitti.

  25. berke - 7 yıl önce demiş ki:

    kırılır gencler 2 günü var

  26. Servet Ağca - 7 yıl önce demiş ki:

    Corepack sürümü yükle siteye :)

  27. barış Kurum - 7 yıl önce demiş ki:

    Yaw lütfen kırın artık oynamayı çok istiyorum bütün serilerini bitirdim fena fanıyım hızlı olurmusun amdin

    • 47 - 7 yıl önce demiş ki:

      sanki admin kırıyor amk

  28. Hüseyin Kırık - 7 yıl önce demiş ki:

    crack cıkmadımı

  29. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    çıkmadı daha bekliyoruz beklenyor yere bakınız

  30. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    lütfen hızlandırın şu oyunu

  31. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    arkdaşlar daha 1-2 ay var desem bütçesi olan alsın oyun beklemeyin

    • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

      Nerden biliyorsun kardesim

  32. Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

    admin sence nezaman kırılır bi bilgin varmı yoksa parasını verip alalım beklemeyelım boşa

  33. Batuhan - 7 yıl önce demiş ki:

    Admin insanları oyalama eğer kıracaksanız yazın yorumun altına kırılacak diye kıramayacaksanız bizde satın alalım kardeşim çalmayın zamanımızı.

  34. Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

    Araştırıyorum Lanet Oyunu Girmişim Deepweb yinede dosya yok ne lanet bir oyun dosyası :D Eli Sonu BENZİN ÇAKMAK Alacam elime bu oyun bura gelecek diyecem yeter arkadaş 1 haftadır bekliye bekliye öldük :D

    • TC Cenk Esin - 7 yıl önce demiş ki:

      dostum ben cıktıgı gün buldum oyunu :D

      • barış Kurum - 7 yıl önce demiş ki:

        nasıl buldun cenk

      • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

        Nerde buldun kardesim bizede ver bizde indirelim

  35. Serdar858 - 7 yıl önce demiş ki:

    Çıkış tarihi 27 Ekim yazmışsınız 3 Kasım oldu

  36. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    aynenn call of un son oyunu düştü bugun
    belki bi süpriz gelir 2 si bi arada bomba gbi olur
    bn başka bi siteden indirmem burası varken bnce hafta sonu indirez arkdaşlar

  37. Batuhan - 7 yıl önce demiş ki:

    Amdin ne zaman çıkar bi bak qnq ya

  38. Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

    offf off

  39. Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

    Bu gece kırılıyor heralde

    • GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

      keşke

      • münzevi - 7 yıl önce demiş ki:

        cpy de crakc çıkmış

        • GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

          ordan indirelim ozaman bir sıkıntı çıkmaz dimi ?

          • Furkan AK - 7 yıl önce demiş ki:

            cpy orjinal sitese crack indirdim oyunun kendisini indiricem gece

          • yücel - 7 yıl önce demiş ki:

            bizde indirdim winrar crack şiferli senin bilgin varmı

    • levent seyhan - 7 yıl önce demiş ki:

      dolandırıcı kaliba o site rar sifresini vermek icin bir yerlere yönlendiriyor

  40. Batuhan - 7 yıl önce demiş ki:

    Şu oyunu beklediğim kadar anamın karnında beklemedim amk……

  41. Furkan AK - 7 yıl önce demiş ki:

    cpy sitesinde kırıldı

    • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

      Link Kardeş

    • yücel - 7 yıl önce demiş ki:

      winrar şifrsini biliyormusun indirdim şifreyi bulamadım

    • yücel - 7 yıl önce demiş ki:

      lütfen bilgi verirmisin crack rar şifresini bulamadım :(

    • yücel - 7 yıl önce demiş ki:

      urkan mrb crp indirdik ama winrar şifreli onu biliyormusun şifre ney

    • Furkan AK - 7 yıl önce demiş ki:

      cpy crack dosyası şifreli bakalım winrar şifra algoritma programına taratıyorum şifra kaç karakterli bilmiyorum bulursa söylerim

    • Torrent Oyun indir - 7 yıl önce demiş ki:

      CPY Sitesi yok. yanlış bilgiler vermeyin insanları kandırmayın. piyasada şuan cracksiz bir dosya geziyor ne olduğu belirsiz.

      • GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

        cpydan sakın ama sakın indirmeyin virüslü bu sabah indirdim zar zor format attım bilgisayara

  42. Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

    Link Ney Kardeşim Bende Bitane Yakaladım Key İstiyor :)

    • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

      Key isteyenler fake kardesim hatta bazilari virus olabiliyor dikkat et

      • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

        kardeş Şuan Setup İndirdim Foto Atacam

        • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

          şifreyi bulabildinmi

          • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

            Resim Yukarda Attım Dosya Yüklensin Bi

          • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

            crack şifre istemiyormuydu

  43. yücel - 7 yıl önce demiş ki:

    şifre ney winrar

    • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

      TorrentLi Şifre yok

  44. Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

    cpygames denmi indirdin kardeşim şifre istiyor

    • yücel - 7 yıl önce demiş ki:

      ewet ya crack şifre istiyor oyunu daha indirmedim ondada kesin istiyordur

      • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

        oyun sıkıntı deılde crackı nasıl attın ben onu anlayamadım

        • yücel - 7 yıl önce demiş ki:

          anladımda crack icin şifre isitoyr :(

    • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

      Şifre Felan İstemedi Dur Resim Atim Bakın

    • yücel - 7 yıl önce demiş ki:

      bendede crack şifre istiyor nalet olsun

    • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

      Yok Şifre İstemiyor Valla 44 Gb Ama

      • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

        kardeşim şimdi o 44gb cracksizse hiçbir işe yaramaz öyle çok var

        • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

          Key İstiyor

          • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

            indirdinmi

          • Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

            kardeşim şifre istiyormu istemıyormu ?.D bi istiyor yazmısın bi istemıyor yazmısın

  45. Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

    crackle birliktemi bu bende buldum bunu

    • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

      Bu Sağlam Kardeş Üstünde Şifre Yok

    • Yusuf - 7 yıl önce demiş ki:

      Aynen Kardeş Crackla Birlikte

  46. Furkan AK - 7 yıl önce demiş ki:

    şifresiz crack linki var mı

    • yücel - 7 yıl önce demiş ki:

      ah keske bulsak

  47. The Muck - 7 yıl önce demiş ki:

    Beyler cpy crack winrarı şifreli, şifresi elinde olan varmı.

  48. Furkan Soysal - 7 yıl önce demiş ki:

    Admin hangi siteden bakiyorsun linklere

    • Torrent Oyun indir - 7 yıl önce demiş ki:

      Oyunu sorunsuz bir şekilde oynamak ve indirmek istiyorsan buradan indiriceksin ve çıkmasını bekleyeceksin. biz yayınladığımızda indireceksin. Altlarda başka site linkleri atıp insanları kandıran kişileri banladım. Oyun yok henüz. olunca zaten indirirsin merak etme.

  49. GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

    sanmam o ekran kartıyla far cry 3 kasıyordu

    • Göktuğ Productions - 7 yıl önce demiş ki:

      bende far cry 3 full grafik kaldırıyordu ama. far cry 4 bile orta grafikle oynadım bu ekran kartıyla.

  50. Eyup - 7 yıl önce demiş ki:

    Arkadaslar oyun daha kirilmadi bosyere viruslu sacma sapan dosyalar indirmeyin suan icin en guvenilir site burasi insallah kisa zamanda cikar bekliyoruz

  51. Hakan - 7 yıl önce demiş ki:

    nvidia g force 940mx 2gb 12gb ram kasarmı fazla 30 fps alam öpüp başıma koycam

    • Anıl Canat Donmez - 7 yıl önce demiş ki:

      alır

  52. Hakan - 7 yıl önce demiş ki:

    kaldırırmı? lütfen cevap

  53. GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

    kırılıcak xd bu sene

  54. Samet Tuna - 7 yıl önce demiş ki:

    abi bende inmiyo siteyi açıyom ama olmuyo

    • GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

      kankam çünkü oyun henüz kırılmadı para vermediğin sürece oynayamazsın hala beklemen lazım :))

  55. GOOD MONTAGE - 7 yıl önce demiş ki:

    beyler pcm shadow of warda ultra ayarlarda 95-110 arası fps alıyor rahat oynarmıyım bu lanet assasin oyununu

  56. Berat Karapars - 7 yıl önce demiş ki:

    moruk kırılsın artık hergün işsiz gibi kırıldımı diye buraya bakıyorum cıvdıracammmmmmm

  57. Fahri Uysal - 7 yıl önce demiş ki:

    rahat

    • Görkem Balkan - 7 yıl önce demiş ki:

      Teşekkür ederim

  58. Protetip - 7 yıl önce demiş ki:

    arkadaşlar intel core i5-3210m 2.50ghz işlemci ve 2gb geforce gt 630m 8gb ram. bu sistemle olurmu bu oyun. ona göre indirecemde. Ayrıca uplay 1.02 yamasında very low ayar getirmiş yardımcısı olurmu bana.

  59. Görkem Balkan - 7 yıl önce demiş ki:

    Ne zaman kırılacak acaba (tahminen) ?

  60. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    hadiyin be babacığımmmm çatladık billah mecnun olduk bakıp bakıp ağlayaım geliyor artık alın kırın şu oyunu artık

  61. batuhan - 7 yıl önce demiş ki:

    LEEEEEEEEĞN YETER CİĞERİMİ SÖKTÜNÜZ
    NEDEN ÇIKMIYOR NEDEN
    WHYYYYYYYYYYYYYYYYYY WHHHHHHHHHY

  62. barış Kurum - 7 yıl önce demiş ki:

    admin ebemizin bi tarafını ne yapasanız emi hadi kırında oynayalım yaw hergün 3 defa girip bakıyorum siteye kırıldı umuduyla sevgilimi bu kadar beklemedim

  63. Hakan - 7 yıl önce demiş ki:

    ne zaman çıkcak gaza geldim yaa oynamam lazım

  64. Musa - 7 yıl önce demiş ki:

    arkadaşlar çıksa bile indirmeyin ananasın bacınsını siktğmn oynunu satın aldım ebesinin ammı gibi kastı sitstemşn yetmseine rağmen hç uğraşmayın başka oyunlarla kafayı nozun

    • Görkem Balkan - 7 yıl önce demiş ki:

      sistemin ne acaba ?

      • Musa - 7 yıl önce demiş ki:

        İntel i5 işlemci
        2 gb ekran kartı
        8 gb ram
        win 10
        oyuna girdimeye çaklıştım olmadı tekrar denedim gene olmadı satın aldım oda olmadı
        ya hta verdi yada kastı

        • yoh tıh - 7 yıl önce demiş ki:

          olum seninki sistemmi XD
          tabi kasar o ne aq i5 ne i5 dsadasdaas 2gb ekran kartı var bide amk oyunu kastı diyor allahım 8gb ram varsa nası açacan salak

          • GGWP-Türkiye - 7 yıl önce demiş ki:

            ram ne alaka aptal fury 8 gb 2400 lükse hadi beyinsiz

    • alieren596081 - 7 yıl önce demiş ki:

      musa verde biz oynayak

  65. Furkan - 7 yıl önce demiş ki:

    gt755m sli (2+2 gb) 12gb ram i7 4700mq , Ne durumda oynatır tahmini olan var mı?

  66. Özgün Arı - 7 yıl önce demiş ki:

    ya cevaplarmısınız ?

  67. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    oyun bekleyen arkdaşlar tavsiyem alın imkanı olan tabi
    ama oyun yeni yıla kadar düşmez bana kalırsa bunlarda yok ve oyun hala satış rekoru kırıyor burayada bedava asla izin vermezleeeer bn 5 gün bekledim gittim aldım steam dan beklemyin gelmeyebilrde hiç yakında yzzdığına bakmayın

  68. volkan - 7 yıl önce demiş ki:

    16 gb ram nvidia geforce gtx 950 ekran kartı kaldırır değil mi xd VE OYUN NE ZAMAN ÇIKICAK ADMİN BEEEEYYYY

  69. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    beklemeyin arkdaş diyorum satın alın

  70. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    daha çok beklersnz aralık 26 :DD)))))

    • alieren596081 - 7 yıl önce demiş ki:

      oyun zaten skidword games tarafından kırıldı indirip oynuyabilirsiniz

      • çınar - 7 yıl önce demiş ki:

        link gönderin
        efendim

      • çınar - 7 yıl önce demiş ki:

        siz yanlış görmüşünüz arkdaşım kırık değil hiç biyerde yok

    • alieren596081 - 7 yıl önce demiş ki:

      Linki yolladım admin kabul etmiyo kb

      • Yusuf Bozan - 7 yıl önce demiş ki:

        dayı linki bana atsana

      • Fatih Demiraran - 6 yıl önce demiş ki:

        reis lınkı atsana ya

  71. Eren Pişirici - 7 yıl önce demiş ki:

    Steamden orjinal alında ubishit türkçe çıkarsın

    • çınar - 7 yıl önce demiş ki:

      çok pahalı dostum

  72. çınar - 7 yıl önce demiş ki:

    ne zaman çıkıcak

  73. batuhan - 7 yıl önce demiş ki:

    Admin tahminince ne zaman oyun sitenize düşer.Cevaplarsan sevinirim.

  74. Eren Can - 7 yıl önce demiş ki:

    geldimi

  75. Eren Can - 7 yıl önce demiş ki:

    oyun ne zaman çıkar

  76. batuhan - 7 yıl önce demiş ki:

    KARDEŞ BİZİ TAKACAKMISINIZ 3 TÜR YAZIYORUZ TAHMİNİ NE ZAMAN DÜŞER TAKAN YOK

    • alieren596081 - 7 yıl önce demiş ki:

      Düşmez bu gidişile oluum

  77. Nadir Karaaslan - 7 yıl önce demiş ki:

    ya hadi yav (kırması o kadar kolay değil tabide)
    ginede plz öldüm hadi

    • batuhan - 6 yıl önce demiş ki:

      Bunlar kırmıyor zaten amk bunlar kıran yabancı siteler var onları bekliyor.

      • Nadir Karaaslan - 6 yıl önce demiş ki:

        biliyoz mal

  78. Abdullah Ercoban - 6 yıl önce demiş ki:

    admin ne zaman kırılır oyun

  79. Nadir Karaaslan - 6 yıl önce demiş ki:

    kardeş şakamısın

    • Musacan Doğdu - 6 yıl önce demiş ki:

      sebep

  80. Mustafa Bakar - 6 yıl önce demiş ki:

    Ram le hava atman saçma bence bide işlemcin oyun için kötü ekran kartın ney ?

    • Musacan Doğdu - 6 yıl önce demiş ki:

      HAVA ATMIYORUM KARDEŞİM SADECE BİLGİSAYARLA ÇOK ALAKAM YOK PC BU GÖSTERİYORUM
      EKRAN KARTI GTX970

      • Barkın Turan - 6 yıl önce demiş ki:

        970 rahat rahat kaldırır. İşlemci sağlam olmasa da rahat oynarsın

  81. Oğuz Kasımçavuş - 6 yıl önce demiş ki:

    Hiç beklemeye gelmez ben sabah öğle akşam günlük oyun kırıldımı diye bakıyorum ama boş boyle gderse çıkmaz ben 1 aydır takipyteyim size tavsiye maddi durumu olan insanlar daha fazla beklemesine gerek yok alın.Ben 1 aydır bekledim sonunda bügün aldım adamlar tıınlamıyo bizi gereksiz oyunlarla uğraşıyolar

    • alieren596081 - 6 yıl önce demiş ki:

      sen bitirdikten sonra bende oynayabilir miyim

  82. Nadir Karaaslan - 6 yıl önce demiş ki:

    beyler 2018 bekleyin daha gelmez

  83. mert aydilek - 6 yıl önce demiş ki:

    ama call of duty ww2 ye hemen geldi bunada gelsin

  84. Emre Sarıgöl - 6 yıl önce demiş ki:

    Boş yere yakında yazmışsınız kırılmayacak bir oyun bu yorumda burda kalsın zamanla gelir gider okursunuz anlarsınız da zaten

    • Ömer Faruk Yıldız - 6 yıl önce demiş ki:

      sebebi nedir peki? kodlama sistemi çözülmeye müsait olmayan bir algoritmayamı benziyor?

  85. Nadir Karaaslan - 6 yıl önce demiş ki:

    beyler oyun 42 gb gold edition 52 gb diğerlerini bilmiom

  86. Kemal Tuna - 6 yıl önce demiş ki:

    Beyler oyun çıktımı yakında diyor ama anlamadım kusura bakmayın

    • DSADASDAS - 6 yıl önce demiş ki:

      YETER ARTIK AMK ÇIKMADI ÇIKSA YAKINDAMI YAZAR GERİZEKALI HERİF

  87. Ömer Karaoglu - 6 yıl önce demiş ki:

    sikerim yapacağınız işi oyunu satın aldım sizde satın alın beyler bu gidişle kırılmayacak gibi

    • Görkem Durmuş - 6 yıl önce demiş ki:

      kırıldı la kırıldı

  88. batuhan - 6 yıl önce demiş ki:

    Arkadaşlar oyunu burdaki adminler kırmıyor.Burdaki insanlara boşa küfür etmenize gerek yok onlarda başka sitelerin kırmasını bekliyor kırdıklarında koyarlar zaten o kadar sinirlenmeyin :)

  89. Ahmet Seyhan Çakırpınar - 6 yıl önce demiş ki:

    admin şu sitede buşiler var ben dilinden anlamadım siz anlarsınız yükleyin artık yeter nezamandan beri herkes bekliyor

  90. Bilal Atakaan Fidancıoğlu - 6 yıl önce demiş ki:

    DÜŞÜK AYARLARDA
    15 18FPS

  91. DJ DIKKAT - 6 yıl önce demiş ki:

    crack çıktımı link kırık

  92. Murat Cicek - 6 yıl önce demiş ki:

    oyunun ne zaman cıkıcagı ıle ılgılı tahmını olarak bır sure varmıveya bır kac dosyası kırıldımı yoksa hıc mı kırılamadı oyun

  93. Ali Eren - 6 yıl önce demiş ki:

    artık ne zaman çıkacak be hala bekliyorum inatla almıyacam oyunu

  94. kenan kurt - 6 yıl önce demiş ki:

    çıkarsa ocean of games yada new games box ta çıkar

  95. Torrent Oyun indir - 6 yıl önce demiş ki:

    FULL SORUNSUZ SÜRÜM ÇIKTI 03-02-2018

    TORRENT ABİ FARKIYLA

    İYİ OYUNLAR

  96. Serdar Akar - 6 yıl önce demiş ki:

    hocam çalışıyormu oyun sorunsuz

  97. Görkem Durmuş - 6 yıl önce demiş ki:

    çıktı lannnnnnnn

  98. Görkem Durmuş - 6 yıl önce demiş ki:

    çıktıııııı

  99. Oğuzcan Kılıçkaya - 6 yıl önce demiş ki:

    hangi linke tıklıcaz

    • Görkem Durmuş - 6 yıl önce demiş ki:

      multiplayer yamanın altındaki torrent indire

      • Oğuzcan Kılıçkaya - 6 yıl önce demiş ki:

        eyw kardeim

  100. Ömercan Yücesoy - 6 yıl önce demiş ki:

    beyler indiriyorum pişman olurmuyum ?

  101. Asil Can Uzun - 6 yıl önce demiş ki:

    hadi bismillah iniyo :D

    • Mustafa Yüksek - 6 yıl önce demiş ki:

      çok yavaş iniyor kardeşim neden acaba

      • Asil Can Uzun - 6 yıl önce demiş ki:

        benimde aynı çok yavas

  102. Yunus Serhat SOYAL - 6 yıl önce demiş ki:

    11mb ile indiriyor aga superonline kullanın dye bosuna demıyoruz :D

  103. mert aydilek - 6 yıl önce demiş ki:

    oh beee sonunda indirebilcez

  104. Arc - 6 yıl önce demiş ki:

    beyler hadi gene iyiyiz

  105. Burak Karaoğlan - 6 yıl önce demiş ki:

    mediagetli crack ve mp yamasını indiremiyorum başka bi indirme metoduyla paylaşabilir misiniz

  106. adem - 6 yıl önce demiş ki:

    beyler internetim 1.2 mb ile indiriyor normalde ama bu oyunu indirmeye kalktigimda surekli 300 oluyor 1 dakika gecmeden 30 50 60 kb da dusuyor ve yukselmiyor ne yapmaliyim yardim edin lutfen

    • Abdullah Ercoban - 6 yıl önce demiş ki:

      yoğunluktan dolayı

  107. Abdullah Ercoban - 6 yıl önce demiş ki:

    helal olsun

  108. Ziya Niyazi - 6 yıl önce demiş ki:

    Arkadaslar bende hata veriyor,tam acildiginda kapaniyor, cozumu nedir?

    • Mustafa Yüksek - 6 yıl önce demiş ki:

      PC nin özelliklerini yazarmısın yardımcı olmak isterim

      • Ziya Niyazi - 6 yıl önce demiş ki:

        Merhaba, Özelliklerden olmadigini dusunuyorum.

        8GB Ram
        1050 Ti
        g4560

        Oyun dosyalari ile ilgili ama cozemedim gitti :/

  109. Faruk Deniz - 6 yıl önce demiş ki:

    kardeş sadece ekran kartını değiştrimelisin diğerleri iyi sayılır ekran kartın kötü olduğu için kaldırmaz. ilerde veya eline ne zaman bütçe geçerse ekran kartını değiştir

  110. Burak Karaoğlan - 6 yıl önce demiş ki:

    İyi günler oyunu kurdum sorunsuz çalışıyor fakat save işlemini yapmıyor antivirüs felanda kapattım sonuç değişmedi aynı sorunla karşılaşan veya çözümü bilen paylaşırsa sevinirim

    • Torrent Oyun indir - 6 yıl önce demiş ki:

      Merhaba bizde kurduk oynadık save ile ilgili bir sorun almadık.

      • çınar - 6 yıl önce demiş ki:

        admin ofline upplay hesabım varddı sitenizden oyunu tekrar indirdim repack sürümünü
        ve daha önceki hesabımdki save dosyalrı sorun yaşıyorum bayaa ilerlmiştim elimde yedek savelirm bulunuyor ama nasıl yapıcam bilmiyorum oyunun içine aktarmada sorun yaşıyorum yardmcı olun lütfen bekliyorum

  111. Asil Can Uzun - 6 yıl önce demiş ki:

    3gündür %50 oldu daha yaw neden bukadar yavaş iniyor ? bitek bendemı var arkdaslar problem ?

  112. çınar - 6 yıl önce demiş ki:

    admin ofline upplay hesabım varddı sitenizden oyunu tekrar indirdim repack sürümünü
    ve daha önceki hesabımdki save dosyalrı sorun yaşıyorum bayaa ilerlmiştim elimde yedek savelirm bulunuyor ama nasıl yapıcam bilmiyorum oyunun içine aktarmada sorun yaşıyorum yardmcı olun lütfen bekliyorum

  113. çılgın Oyuncu - 6 yıl önce demiş ki:

    inşallah bir sonraki oyun nfs paypack gelir cpy adamsın

  114. ugur bıyıkoglu - 6 yıl önce demiş ki:

    media get diye torrent demiyor düzeltirmisin

  115. alieren596081 - 6 yıl önce demiş ki:

    virüslümüdür acil yardım bende indiricem yeni pc aldım boka gitmesin site virüslü mü admin?

    • çınar - 6 yıl önce demiş ki:

      yok olurmu öyle şey bn indirdim oynuyorum sağlam kardeşim

  116. Ilker Şahin - 6 yıl önce demiş ki:

    arkadaşlar sadece işlemcim düşük lowda oynarmıyım

  117. Servet Ağca - 6 yıl önce demiş ki:

    Selamlar oyun acılmıyor görev yöneticisinde AC cıkıyor ama sonra gidiyor anlamadım gitti yardım lütfen :(

    • Nadir Karaaslan - 6 yıl önce demiş ki:

      bende aynısı oldu

  118. Game Over - 6 yıl önce demiş ki:

    hocam elinize sağlık %100 sorunsuz çalışıyor ultra grafikte mukkemmel bi deneym çok teşekkürler inş darısı nfs paybacke

  119. tolga - 6 yıl önce demiş ki:

    arkadaşlar ben oyuna giriyorum ekran titremeye başlıyo lütfen yardım edin sadece ac serilerinde böyle yapıyo

  120. Muhammed Halis Başboğaoğlu - 6 yıl önce demiş ki:

    admin yüzde 99 da hata verdi kurulum sırasında 0x8007002 hatası nasıl halledecem bi el at

  121. Game Patient - 6 yıl önce demiş ki:

    bu siteden bi bok olmaz

  122. alieren596081 - 6 yıl önce demiş ki:

    virüslümü beyler bozulur mu pc

  123. Asil Can Uzun - 6 yıl önce demiş ki:

    ben yükledim oyun super ama görevler sıkıcı hiçbir hata almadım otomatik kayıt yapıyor ztn